Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze
Oddział „Sudety Zachodnie"
w Jeleniej Górze
oraz
Klub Turystyki Kwalifikowanej
„ŁAPIGUZ" w Siedlęcinie
ZAPRASZAJĄ NA
XVI OGÓLNOPOLSKIE
MARSZE NA ORIENTACJĘ
„PUCHAR WAGAROWICZA"
I runda Pucharu Dolnego Śląska w Marszach na Orientację 2013 r.
SIEDLĘCIN 23-24 marca 2013 r.
REGULAMIN
ORGANIZATOR |
PTTK Oddział „Sudety Zachodnie" w Jeleniej Górze - Klub Turystyki Kwalifikowanej „ŁAPIGUZ" w Siedlęcinie.
WSPÓŁORGANIZATORZY |
|
IMPREZA DOFINANSOWANA ZE ŚRODKÓW: |
|
ZESPÓŁ GŁÓWNYCH ORGANIZATORÓW: |
Kierownik Imprezy |
- Adam Rodziewicz (PInO) - Maciej Konieczko (PInO) - Maciej Konieczko (PInO) oraz zespół Organizatorów InO pod kierunkiem Adama Rodziewicza (PInO) w składzie: Desput Marcin, Desput Małgorzata, Karmelita Dawid |
CEL IMPREZY: |
- upowszechnianie turystycznych marszów na orientację
- prezentacja walorów krajoznawczych Gminy Jeżów Sudecki i Powiatu Jeleniogórskiego
- · rozegranie pierwszej rundy Pucharu Dolnego Śląska w Marszach na Orientację 2013.
FORMA, ETAPY, KATEGORIE: |
TE – zgodnie ze składem ustalonym przez Dolnośląską Komisję InO ( 2 etapy dzienne i 1 nocny, zespoły 1 – 2 osobowe)
TS - urodzeni w 1993 r. i wcześniej (etapy i zespoły j.w.)
TJ - urodzeni w 1994 - 1996 r. (etapy i zespoły j.w.)
TM - urodzeni w 1997 – 1999 r. ( 2 etapy dzienne, zespoły 2 osobowe)
TD - urodzeni w 2000 r i później (2 etapy dzienne, zespoły 2 osobowe)
TN - urodzeni w 1997 i później (1 etap nocny, zespoły 2 osobowe)
TP - dla początkujących (1 etap dzienny, wiek i ilość osób w zespole dowolne) kategoria bez klasyfikacji i nagród.
Odstępstwa od w/w ilości osób w zespołach jedynie za zgodą Sędziego Głównego (w kategorii TD i TM zespół jednoosobowy w przypadku doświadczonego zawodnika oraz w kat. TD zespołu 3 osobowego w przypadku zawodników początkujących, przy czym w składzie takiego zespołu nie może być osoby, która zajęła miejsce 30 i wyższe w klasyfikacji końcowej Pucharu Dolnego Śląska w Marszach na Orientację 2012). Każdy z uczestników może startować tylko w jednej kategorii z wyjątkiem kategorii TN, w której mogą startować uczestnicy startujący w kat. TD i TM. W trakcie trwania imprezy składy zespołów nie mogą ulegać zmianie.
MAPA I TEREN: |
Mapy nietypowe, miejscami unacześniane. Teren górzysty o zmiennej przebieżności, dużej ilości skał i drożni. Skala trudności etapów oraz pokonywanego terenu uzależniona jest od kategorii.
BAZA IMPREZY: |
Świetlica Wiejska w Siedlęcinie ul. Długa 22 (centrum wsi). Dojazd do bazy:
- MZK nr 5 (przystanek naprzeciw Teatru Dramatycznego w Jeleniej Górze) godz. 8.33. Cena biletu 4,80 zł.
- Dojazd własnym transportem wg załączonej mapy.
PROGRAM IMPREZY: |
19 marca 2013 r. (wtorek)
20.00 – definitywne zakończenie przyjmowania zgłoszeń
20 - 22 marca 2013 r. (środa, czwartek, piątek)
przygotowanie materiałów, list startowych oraz tras
23 marca 2013 r. (sobota)
8.00 – 8.45 – przyjmowanie uczestników w bazie imprezy, wydawanie materiałów startowych i świadczeń bez możliwości wprowadzania zmian. Dodatkowe zgłoszenia możliwe jedynie w przypadku rezygnacji ze startu innych uczestników.
9.00 – podsumowanie Pucharu Dolnego Śląska w MnO za rok 2012, uroczyste otwarcie zawodów i odprawa techniczna.
10.00 – wyjazd w teren zawodów
10.30 - start do E I i E II (miejsce startów i mety dla wszystkich kategorii zlokalizowane są w tym samym miejscu . Istnieje możliwość dojazdu parkowania oraz powrotu własnym pojazdem.
15.00 – 17.00 - ciepły posiłek (baza imprezy)
19.00 – odprawa techniczna przed etapem nocnym
19.30 – wyjazd na strat EIII (nocnego)
Ok. 24.00 zakończenie etapu nocnego
24 marca 2013 r. (niedziela)
8.00 – uroczyste zakończenie zawodów i rozdanie nagród
Do godz. 10.00 opuszczenie bazy
ŚWIADCZENIA: |
- znaczek okolicznościowy
- poczęstunek na mecie E I
- ciepły posiłek po etapach dziennych w bazie – nie dotyczy kat. TP i TN
- komplet materiałów startowych
- nagrody, medale i dyplomy dla najlepszych – nie dotyczy kat. TP.
- pkt. do OInO 3 x 3 pkt (kat. TE,TS,TJ) 2 x 3 pkt. (kat. TM i TD), 1 x 3 pkt (kat. TN) oraz 1x 1 pkt (kat. TP)
- ubezpieczenie NNW tylko dla członków PTTK.
OPŁATA NA POKRYCIE KOSZTÓW REALIZACJI IMPREZY: |
Kategoria | Przodownicy InO |
Członkowie PTTK |
Pozostali Uczestnicy |
TE | 20,- | 25,- | 30,- |
TS, TJ | 15,- | 20,- | 25,- |
TM, TD | --- | 8,- | 12,- |
TP,TN | --- | 3,- | 5,- |
Opłatę należy wpłacać przekazem pocztowym na adres: PTTK Oddział „Sudety Zachodnie" 58-500 Jelenia Góra ul. 1 Maja 86 lub przelewem na konto: BZ WBK I Oddział w Jeleniej Górze 61 1090 1926 0000 0005 1400 0193 z dopiskiem „Puchar Wagarowicza".
Zwolnienia z opłaty:
- Tadeusz Sławiński - zwycięzca PDŚl. 2012 w kat.TS
- Krzysztof Ligienza - zwycięzca PDŚl. 2012 w kat.TE
- opiekunowie uczestników niepełnoletnich (1 na 10 osób) pod warunkiem zaznaczenia tego faktu w zgłoszeniu.
UWAGA!!! Opiekunowie startujący w zawodach wnoszą opłatę na ogólnych zasadach.
Uczestnicy kategorii TP, w ramach opłaty nie mają zabezpieczonego posiłku obiadowego. Można jednak to świadczenie wykupić za dodatkową opłatą (6,-) po uzgodnieniu z organizatorem.
ZGŁOSZENIA: |
Zgłoszenia na załączonej karcie zgłoszeń należy przesłać do dnia 19 marca 2013 r. godz. 20.00 pocztą na adres: Adam Rodziewicz, 58-506 Jelenia Góra ul. Moniuszki 7/42 lub pocztą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Za zgłoszenie uważa się przesłanie karty zgłoszeń wg. wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego regulaminu wpisowego.
O dacie otrzymania zgłoszenia decyduje data wpływu poczty do organizatora, a nie data jej nadania (stempla pocztowego).
UWAGA!!! Ze względów organizacyjnych dnia 19 marca 2013 r. o godz. 20.00 nastąpi definitywne zamknięcie zgłoszeń.
Dodatkowe zgłoszenia będą możliwe jedynie w przypadku rezygnacji ze startu innych zgłoszonych w terminie uczestników.
Zgłoszenie na imprezę jest jednocześnie wyrażeniem zgody na przestrzeganie postanowień niniejszego regulaminu, jak również na gromadzenie, przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych dla potrzeb związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem niniejszej imprezy.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE: |
- Sędziowanie zgodnie z zasadami punktacji ZG PTTK i postanowieniami Regulaminu Pucharu Dolnego Śląska w MnO.
- Osobom zgłoszonym a nieobecnym na imprezie nie przysługuje prawo do zwrotu wpisowego.
- Wszystkich uczestników imprezy obowiązuje przestrzeganie Karty Turysty, Regulaminu Imprezy, regulaminu Pucharu Dolnego Śląska oraz poleceń organizatorów.
- Osoby niepełnoletnie bez pełnoletniego opiekuna nie będą przyjęte na imprezę.
- Za rzeczy zagubione w trakcie imprezy organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności.
- Organizatorzy zapewniają ubezpieczenie NNW dla członków PTTK posiadających aktualną legitymację i zgłoszonych zgodnie z wymogami niniejszego regulaminu i na wypełnionych oryginalnych kartach zgłoszeń stanowiących załącznik doniniejszego regulaminu. Pozostali uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie.
- Interpretacja regulaminu należy wyłącznie do organizatorów.
- dodatkowe informacje : Adam Rodziewicz tel. (0-75) 75 410 22; 0-602 30 51 24, e-mail: rotour@poczta. onet.pl
ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W IMPREZIE
Mapa dojazdowa
Plan Siedlęcina